Iz prazničnih voščil umikamo črke

 

 

Nadaljujemo odmevno in uspešno mednarodno kampanjo »Missing type« (Manjkajoča črka), katere osrednji namen je ozavestiti javnost o vsakodnevni potrebi po oskrbi bolnikov s krvjo ustrezne krvne skupine ter pomembnosti darovanja krvi.

V izvirni kampanji »Missing type« so pozvali podjetja, da iz svojih logotipov odvzamejo črke A, 0, B in AB, ki predstavljajo krvne skupine Na ta način so opozorili na pomembnost krvnih skupin in zagotavljanje zadostnih količin krvi. Pri nas pa smo kampanjo nadgradili in jo poosebili z imeni krvodajalcev in prejemnikov.

V podporo krvodajalstvu smo tudi iz prazničnih voščil umaknili črke, ki predstavljajo krvne skupine A, 0, B in AB.

Pridružite se srčni akciji za srečno 2019 in s spletno aplikacijo ustvarite personalizirano e-čestitko na www.daruj-kri.si/darujsrcno2019